Cizmele Hi-Tec Hi-Tec Hiking au fost testate în timpul unei plimbări prin zonele umede

tried-tested-walking-hiking-boots-footpath-countryside-england-essex-estuary-solopress-team-members-dog-pleasent
Începutul plimbării

Noi revizuire Hi-Tec cizme de drumeție în timpul uneia dintre plimbări pe malul apei.

Cum a început totul

Tried-Tested-Hiking-Boots-Route-Track-Countryside-Sunrise-Beautiful-Photo-Hut-Hut-Marshes
Priveliștea peste mlaștini de la o cabană veche pe drumul spre insula Wallasea

Totul a început cu un cadou de Crăciun întârziat pentru un prieten - o hartă OS a estuarului Blackwater. Mai exact, o hartă de explorare pe hârtie (partea cu hârtia va fi importantă mai târziu). A sosit într-o banală pungă de manilla, așa cum se întâmplă cu multe lucruri noi și strălucitoare în zilele noastre.

Personalul Solopress studiază harta OS și identifică traseele dorite.
Studierea hărții

Nu știu cum sunteți voi, dar eu pot examina o hartă ore întregi. Evident, primul lucru pe care îl faci este să găsești locul în care locuiești (dacă este pe hartă) sau poate un loc pe care l-ai vizitat. Dar, odată ce ai terminat cu asta, ochii tăi sunt lăsați să se minuneze, urmărind căile de acces și potecile - prin locuri în care ai presupus întotdeauna că nu ai dreptul să mergi; pe câmpurile fermierilor, pe terenurile MOD sau chiar pe piste de aterizare! Pe această hartă specifică, există sunt două poteci care se încadrează în descrierea anterioară. Unul dintre ele, denumitBroomway' merge aproximativ o milă în largul mării și sfârșește prin a-l duce pe călătorul curajos în zona periculoasă MOD și, în cele din urmă, dacă supraviețuiești, pe insula Foulness. Cealaltă trece chiar prin pista aeroportului London Southend și iese în apropierea sediului central al Hi-Tec, o cale care ne va conduce la propriu la alegerea cizmelor noastre de drumeție, puțin mai târziu în această poveste! Așa că, după ceva timp în care ne-am holbat la această hartă (arătând potecile despre care nu știam că există), ideea a fost lansată: să mergem pe toate potecile de pe această hartă.

Fotografie impresionantă și frumoasă a unui răsărit de soare roz și purpuriu peste estuarul Essex
Răsărit de soare pe insula Wallasea. Macaralele pe care le puteți vedea în partea centrală dreapta fac parte dintr-un depozit de cherestea.

Ideea de a putea spune că am parcurs toate potecile de pe această hartă a avut ceva ciudat de satisfăcător. S-a sugerat ca, după ce fiecare dintre ele a fost "cucerită", să marcăm harta într-un fel sau altul. Dar, din păcate (nu atlas), proprietarul hărții a considerat că această sugerare de defăimare a noii sale minuni cartografice prețioase este prea greu de suportat și a respins rapid această mișcare înainte ca ea să devină prea populară. Și astfel s-a stabilit că vom merge pe toate potecile de pe hartă.

Iată câteva dintre regulile de bază pe care le-am stabilit:

1. Fiecare excursie trebuie să înceapă într-un oraș sau sat și să se încheie într-un alt oraș sau sat.
  2. Fiecare excursie trebuie să aibă o lungime mai mare de 8 km (cei care citesc aceste rânduri și care au experiență de mers pe jos ar putea crede că acesta este un kilometraj minim foarte mic, dar unii dintre membrii grupului nostru sunt mai puțin în formă).
  3. Trebuie să plecăm înainte de răsăritul soarelui. (avem un răsărit de soare din grupul nostru care trebuie să posteze pe Instagram cel puțin 1 poză cu un răsărit de soare pe zi)!

The Walkers

În ordinea vârstei (și a experienței de viață).   Jon Kenyon

•  Vârsta: 50 și ceva
  • Hobby-uri: Se joacă cu kindle-ul său, chestii tehnice, își plimbă câinele și își amintește de călătoriile pe Nil.
  • Fitness: Bine, având în vedere
  • Experiență de mers pe jos: În calitate de fost marinar, a petrecut mult timp pe jos. Este cel mai experimentat din grup - de fapt, poartă mereu cizme de mers pe jos - și este genul de om care ar aduce la birou cizmele sale noi "doar pentru a le culca în pat"

Andy Smith

•  Vârsta: 40
  • Hobby-uri: Instagram (fotografie), mașini, Solopress, rugby.
  • Fitness: Moderat (ciudat de rapid într-un sprint în linie dreaptă)
  • Experiență de mers pe jos: În principal urbană

Shaun Slater

• Vârsta: 32(ish)
  • Hobby-uri: America, mâncarea americană, fotbal (și manager), filme
  • Fitness: Destul de potrivit
  • Experiență de mers pe jos: Iubește plimbările de seară și este bine antrenat să se plimbe prin parcurile tematice americane (parcurge cu ușurință 15 mile într-o zi) - și prin mall-uri încercând să evite infamul Mall Walkers

Adam Wilson-Bowen

• Vârsta: 28
  • Hobby-uri: Grădinăritul, plimbatul câinelui, bricolajul, mersul pe bicicletă, dietele la modă.
  • Fitness: Nu-i rău.
  • Experiență de mers pe jos: Îi place să plimbe câinele, dar ar prefera să meargă cu bicicleta.

Mycroft

• Vârsta: 18 luni
  • Hobby-uri: Linge pisici, fură linguri de lemn, mâncare
  • Fitness: Foarte în formă, până când a fost pus pe plumb
  • Experiență de mers pe jos: A fost peste tot, mai ales cu prietenul său negru și strălucitor Fry.

Echipamentul nostru de drumeție

Fotografie a celor patru cizme de mers pe jos diferite de Hi-Tec
Încălțămintea echipei (de la stânga la dreapta) Jon, Shaun, Adam și Andy

După cum probabil v-ați dat seama, suntem departe de a fi niște excursioniști experimentați și înrăiți în luptă. Așa că majoritatea dintre noi (în afară de Jon) avem doar echipamentul de bază pentru mersul pe jos, iar cei mai "cool" dintre cei mai tineri, la început, aveau doar adidași de pânză. A fost o milă umedă, vântoasă, târâtoare și murdară în prima plimbare. Ne-am hotărât să investim în echipament de mers adecvat pentru data viitoare!

Echipa Solopress privește planurile cețoase ale plimbării lor
Cu toții ne bucurăm de priveliște

Când ne-am întors la bază, primul nostru port de apel a fost Google, dar apoi ne-am dat seama, deoarece o sută de mărci diferite au apărut imediat în rezultatele căutării, dacă folosim această hartă ca principală sursă de inspirație, cu siguranță ar trebui să ne ajute să ne ghidăm spre încălțămintea noastră? - și, cu această mantra ciudată (ușor new age) care ne dădea târcoale în cap, ne-am apucat să găsim una. Nu a durat mult până când unul dintre noi și-a amintit că Hi-Tec a avut sediul în Southend, să ne amintim de drumul care a dus la Hi-Tec? Perfect, ne-am gândit, dar oare Hi-Tec vinde pantofi buni pentru mersul pe jos? Cu toții aveam amintiri neclare despre niște adidași generici, albi, cu velcro... de genul celor pe care mama ta ți i-ar putea da pentru educație fizică. Așa că am intrat pe site cu o oarecare ezitare și am fost imediat surprinși de vasta selecție de cizme de drumeție, pantofi de alergare și chiar și de adidași de pânză la modă. Excelent! Acum trebuia doar să găsim o pereche care să ne placă fiecăruia. A fost momentul în care povara alegerii ne-a lovit: uneori, prea multe opțiuni îngreunează deciziile, mai ales pentru cei indecis din fire.

Decizii, decizii, decizii...

Am decis cu toții să ne luăm pantofi diferiți. În acest fel putem evalua care încălțăminte este cea mai bună pentru mers. În plus, ne-am gândit că ar arăta uncool dacă am avea încălțăminte asortată.

Cizmele de drumeție ale lui Jon

Hi-Tec Altitude Pro RGS Waterproof pentru bărbați Hi-Tec Altitude Pro RGS
Hi-Tec Altitude Pro RGS Cizme de drumeție impermeabile pentru bărbați alese de Jon

Hi-Tec Altitude Pro RGS Impermeabil Cizme de drumeție pentru bărbați, RRP £ 119.99

Jon iubește tehnologia, iar această cizmă este plină de ea. El a fost deosebit de încântat de noțiunea de "sistem de poartă rulantă". Bocancul este conceput pentru a te ajuta să mergi, prin rostogolirea tălpii piciorului, ajutându-te să te miști. De asemenea, dispune de o membrană impermeabilă Dri-Tec, iar dacă există ceva ce îți dorești de la o cizmă, este capacitatea de a rămâne uscat. Nu este probabil să te alegi cu picior de tranșee la o plimbare de 4 ore, dar este mult mai confortabil dacă nu mergi în propriul tău spa pentru picioare de pantof. Aceste cizme au ajuns, de asemenea, la top 10 cele mai bune cizme de mers pe jos de către independent.

Cizmele de drumeție ale lui Andy

Hi-Tec Sierra Duck Waterproof - Cizme de iarnă pentru bărbați
Hi-Tec Sierra Duck Waterproof Winter Boot pentru bărbați aleasă de Andy

Cizme de iarnă pentru bărbați Hi-Tec Sierra Duck Waterproof RRP £99.99

Poate că este o alegere ciudată să alegi ceva descris ca fiind o cizmă de iarnă pentru un pantof de mers pe jos, dar lui Andy i-a plăcut foarte mult aspectul cizmei, în special căptușeala din blană. Faptul că arătau bine și că promiteau să fie impermeabili l-a convins.

Cizmele de drumeție ale lui Shaun

Hi-Tec Bergamo impermeabil pentru drumeții pentru bărbați
Hi-Tec Bergamo Waterproof pentru bărbați Hi-Tec Bergamo Walking Boot ales de Shaun

Hi-Tec Bergamo Waterproof - Cizme de drumeție pentru bărbați RRP £179.99

Așadar, Jon a ales alegerea criticilor și, după cum s-a dovedit, prima alegere a lui Shaun. Dar cum făcusem un pact că fiecare dintre noi va primi un stil diferit, Shaun a fost nevoit să se întoarcă la planșa de desen. Nu a vrut să fie depășit, a sortat lista în funcție de preț (de la cel mai mare la cel mai mic) și a coborât. Nu a durat mult până când a dat peste aceste frumuseți - aderența tălpii arăta fantastic și aveau un element tehnic care lipsea cizmelor lui Jon: o talpă "Ortholite" pentru un confort maxim.

Cizmele de drumeție ale lui Adam

Hi-Tec V-Lite Peak - Cizme de drumeție impermeabile pentru bărbați
Hi-Tec V-Lite Peak Waterproof Hi-Tec V-Lite V-Lite Peak pentru bărbați, pentru drumeții, aleasă de Adam

Hi-Tec V-Lite Peak, cizme de drumeție impermeabile pentru bărbați RRP £99.99

Eu am fost ultimul care s-a hotărât asupra cizmelor mele. Am vrut să aștept ca toți ceilalți să își facă alegerea înainte de a o face pe a mea, în speranța că alegerea mai mică va ajuta la reducerea selecției. Dar tot ce a făcut a fost să evidențieze o tehnologie pe care o aveau și pe care nu voiam să o ratez! În cele din urmă, aceste cizme au ieșit în evidență ca fiind alegerea evidentă. Tehnologia "V-Lite" este o construcție specială care face ca aceste cizme să fie foarte ușoare și au tălpi Ortholite pentru un confort buretos. De asemenea, "Vibram" m-a dus cu gândul la câțiva ani în urmă, când eu și câțiva prieteni obișnuiam să practicăm Parkour (pentru cei care nu știu, este sportul în care oamenii se aruncă în sus, peste și în jos pe clădiri pentru a se distra). Nu am fost niciodată foarte buni - dar a fost foarte distractiv și aveam tot echipamentul potrivit. Motivul pentru care menționez acest lucru este că o talpă Vibram era ceva ce trebuia să cauți în mod special la pantofi, deoarece toate acele sărituri de la înălțimi stupide tind să facă ravagii în picioare fără o protecție adecvată.

și...

Hi-Tec Sierra Lite Original impermeabil pentru bărbați Hi-Tec Sierra Lite Original
Hi-Tec Sierra Lite Original Waterproof pentru bărbați Hi-Tec Sierra Lite Original Walking Boot aleasă de Adam

Hi-Tec Sierra Lite Original, cizme de drumeție impermeabile pentru bărbați RRP £54.99

Am fost împărțit între această cizmă și Vi-Lite Peak. În timp ce cealaltă cizmă avea mai multe caracteristici, aceasta pur și simplu arăta cool. Îmi place stilul retro, se bazează pe prima cizmă de drumeție Hi-Tec, un model britanic din 1978. Așa că acest lucru, combinat cu membrana impermeabilă DRI-TEC, a făcut ca alegerea între ele să fie aproape imposibilă! În cele din urmă am decis că, dacă Shaun putea cheltui 179,99 lire sterline pentru o pereche de cizme, atunci puteam cheltui 154,98 lire sterline pentru două... așa că am făcut-o! Așa că am făcut alegerea, am plasat comenzile și am primit rapid livrările. Era timpul să ne punem cizmele la încercare. Ne-am gândit că ar fi o idee grozavă să analizăm noile noastre cizme de drumeție după fiecare plimbare, deoarece am simțit că există o lipsă de recenzii ale amatorilor, ale pasionaților pe web - deși există o mulțime de site-uri grozave care oferă recenzii "adevărate", ne-am luptat să găsim pe cineva care era nou în domeniul mersului pe jos și care să își dea cu părerea.

Insula Wallasea la South Fambridge Walk

Vedere satelitară a traseului parcurs de la Wallasea Island la South Fambridge Walk
Traseul lui Adam

Am mers pe jos de la Wallasea Island la South Fambridge, Hockley.

• Distanța: 6.8 mile
  • Viteza medie: 2.4mph
  • Calorii arse: 948 (asta înseamnă 1,93 Big Macs!)

Până să ne hotărâm asupra pantofilor, făcusem deja două dintre plimbările planificate. Prima noastră plimbare în Hi-Tecs a fost, așadar, de la Wallasea Island la South Fambridge. Am decis că cel mai bun mod de a analiza cizmele de drumeție ar fi să ne concentrăm pe o pereche diferită la fiecare plimbare, începând cu pantofii mei Hi-Tec V Lite.

Frumoasă fotografie a câinelui Mycroft care adulmecă o stâncă cu estuarul în fundal
Mycroft explorând noile mirosuri

Ne-am trezit la ceea ce unii ar putea numi o oră nepotrivită (4:30 dimineața!) pentru a vedea răsăritul soarelui peste râul Crouch. Mycroft a fost reticent să se ridice și să iasă, mai ales că era o zi cețoasă și rece, iar pământul era încărcat de rouă (urăște labele ude). Ceața groasă a permis realizarea unor fotografii spectaculoase, dar oarecum sinistre, iar noi am petrecut o mare parte din plimbare făcând fotografii, ceea ce a dus la o viteză medie scăzută. Ne-am deschis dezamăgitoarele sandvișuri de la supermarket în jurul orei 08:00. Nu aș recomanda tonul înainte de ora 10 dimineața. Mycroft a inhalat însă resturile. La scurt timp după aceea, am fost plăcut surprinși să vedem capul negru și strălucitor al unei foci, legănându-se de-a lungul râului. Emoția a fost de scurtă durată, deoarece a dispărut rapid în apa cenușie și noroioasă. (Probabil pentru că am strigat cu entuziasm "FOSTĂ!!!"). Din fericire, am surprins un filmuleț cu micuțul.

Ne-am întors în Fambridge la ora 09:00, cu un sentiment plăcut de oboseală. Deși nu a fost o plimbare remarcabil de lungă, ceața din aer și apa de pe sol au făcut ca această călătorie să fie deosebit de atmosferică.

Adam's Review Of The Hi-Tec V Lite Cizme de drumeție impermeabile pentru bărbați Hi-Tec V Lite

Hi-Tec V-Lite Mens Cizme de drumeție impermeabile Hi-Tec V-Lite uscate înainte de noroi
Cizme de drumeție impermeabile pentru bărbați Hi-Tec V Lite înainte de noroi
cizme de drumeție în timpul noroiului
Cizmele Hi-Tec V Lite pentru bărbați Hi-Tec V Lite pentru drumeții impermeabile sunt supuse la teste (imagine ușor neclară, m-am panicat în timp ce o făceam!).
cizme de drumeție acoperite de noroi, dar care îi țin picioarele lui Adam uscate
Cizme de drumeție impermeabile pentru bărbați Hi-Tec V Lite după calvarul lor

Deci, cum s-au descurcat cizmele? Am purtat cizmele Hi-Tec V Lite pentru bărbați Hi-Tec V Lite Waterproof Hiking Boot. Au fost ușori pentru picior - mult mai ușori decât pantofii mei de sport de zi cu zi. Au oferit un suport excelent pentru gleznă, cu care, sincer, a fost nevoie să mă obișnuiesc puțin pentru un bărbat care nu mai purtase niciodată o cizmă de drumeție. Cu toate acestea, după zece minute bune de purtare, m-am adaptat la acest sprijin suplimentar și, de fapt, l-am găsit liniștitor atunci când mergeam pe teren umed și adesea foarte denivelat. Având în vedere că solul era pozitiv saturat de rouă (blugii mei erau uzi până la nivelul gleznelor după doar câteva pași), picioarele mele au rămas calde și uscate pe parcursul celor 6,8 mile.

Chiar au făcut ceea ce scria pe cutie și mi-au oferit o protecție la fel de mare ca și cizmele, fără disconfortul pe care îl presupune mersul în cizme mai mult de o jumătate de oră. Picioarele mele s-au simțit confortabile pe tot parcursul plimbării, datorită tălpii Ortholite, și nu s-au simțit în niciun fel dureroase sau inflamate când am ajuns acasă, chiar și după 4 ore de mers pe jos.

Cizmele de drumeție impermeabile Hi-Tec v-lite pentru bărbați țin picioarele uscate, dar nu și picioarele noastre!
Cizmele de drumeție impermeabile pentru bărbați Hi-Tec V Lite mi-au ținut picioarele uscate... păcat că nu se poate spune același lucru despre blugii mei!

Am simțit calitatea generală a cizmei a fost bună, sper să mă țină mulți ani de acum încolo. Dacă aș avea de ales din nou, aș alege cu siguranță aceste cizme - faptul că mi-au ținut picioarele uscate este un mare avantaj - nu există nimic care să strice mai mult o plimbare decât un picior ud. Aștept cu nerăbdare să le port la multe alte plimbări care vor urma și trebuie să recunosc că mă simt un pic îngâmfată de alegerea mea! Sunt nerăbdătoare să văd cum se ridică celelalte cizme la nivelul lor la următoarea noastră plimbare.

Le dau 9/10. Singurul motiv pentru care le-am coborât la 9 a fost pentru că mi-a luat ceva timp să mă obișnuiesc cu suportul suplimentar pentru gleznă.

De la Fambridge Sud la Hullbridge

Imagine din satelit a traseului South Fambridge - Hullbridge
Traseul lui Jon

Am mers de la South Fambridge la Hullbridge.

• Distanța: 8.2 mile
  • Viteza medie: 2.7mph
  • Calorii arse: 1,144 (2.33 Big Macs!)

Trebuie să menționez în acest moment că răsăriturile de soare deveneau din ce în ce mai devreme, iar după ultima noastră plimbare, trezindu-ne la 4.30 dimineața pentru a prinde unul (având ca efect ulterior resetarea ceasurilor noastre pentru restul weekend-ului) - am decis să renunțăm la răsăritul de soare. Acestea fiind spuse, am decis totuși să începem devreme și am stabilit ca noi 4 să ne întâlnim și să începem plimbarea în jurul orei 5:30.

Începutul plimbării pe poteca de beton peste estuar
Începutul plimbării

Așa că am început plimbarea noastră în South Fambridge. Urmând poteca de-a lungul coastei. Din nou, traseul a fost afectat de iarba lungă (umedă), dar acum ni s-a alăturat un nor de țânțari însetați de sânge, o scurtă alergare rapidă i-ar fi pierdut pentru o vreme. Dar în cele din urmă te urmăreau întotdeauna. După aproximativ 45 de minute de mers, ne apropiam de Brandyhole Reach. În acest moment, ar trebui să menționez că, la începutul săptămânii, am petrecut puțin timp uitându-ne pe hartă și comparând traseul nostru cu câteva imagini din satelit. În timpul acestei cercetări, observasem că unele dintre potecile publicate păreau să traverseze întinderi mari de apă. Cu toate acestea, am râs de acest lucru și ne-am spus că va fi în regulă în ziua respectivă, deoarece hărțile trebuie să fie corecte.

Cizmă de drumeție indicând direcția în care ar fi trebuit să fie un pod, în schimb e apă și un mal îmbibat cu apă.
Credeți sau nu, poteca marcată continuă drept înainte.

Cât de mult ne-am înșelat! S-a dovedit că poteca care ar trebui să urmeze malul râului este complet impracticabilă, având în calea noastră intrări mari de apă și multe hectare de mlaștină complet impenetrabilă. Așa că am decis să ieșim "în afara pistei" și să ne croim propriul drum.

Fotografie a podului șubred cu aspect periculos de peste apă
Nu am avut chef să ne încercăm norocul cu "podul" pus la dispoziție.

Aceasta nu a fost, probabil, cea mai bună idee pe care am avut-o vreodată. Iarba foarte umedă a ajuns în curând până la brâu și, uneori, a trebuit să ne forțăm drumul prin ceea ce părea a fi o junglă impenetrabilă (dar care, în realitate, erau doar câțiva copaci mici). Pe lângă toate acestea, în mai multe rânduri am constatat că ceea ce părea un drum bun de urmat era în cele din urmă blocat de apă și astfel a trebuit să ne întoarcem de mai multe ori.

Drumeții prin pajiștile invadate de vegetație și potecile înguste
Când în cele din urmă am relocat poteca, era foarte înverzită.

Deși toate acestea sună ca un coșmar, s-a dovedit a fi o adevărată aventură, iar noi am ajuns la Brandy Hole uzi și obosiți, dar mulțumiți de noi înșine în general. Următoarea secțiune a plimbării ne-a dus de la Brandy Hole de-a lungul malului apei la Hullbridge. Aspectul interesant a fost numărul de case extrem de scumpe pe lângă care am trecut. Și chiar mai uimitor a fost faptul că multe dintre ele păreau a fi nelocuite! Punctul culminant al acestei secțiuni a fost prânzul la pachet pe care Andy a avut amabilitatea să ni-l pregătească. Ale mele au constat în unt de arahide și gem și au fost pur și simplu delicioase. Pentru ultimul marș spre Battlesbridge a trebuit să recurgem la mersul pe jos de-a lungul drumului. Acest lucru a fost foarte dezamăgitor, pentru că, pe lângă faptul că era plictisitor, a fost și puțin periculos, deoarece trebuia să fim mereu cu ochii în patru pentru traficul de sâmbătă dimineața devreme, care părea că vrea să ne calce în picioare. Cu toții ne-am notat mental să încercăm să planificăm toate plimbările viitoare astfel încât să nu includă drumuri. Am ajuns în Battlesbridge în jurul orei 11:00, obosiți și obosiți, dar cu un sentiment de mare satisfacție. Râul Crouch ne-a dat tot ce a avut mai rău și am triumfat. Și acum, ne îndreptăm spre următoarea plimbare.

Revizuirea lui Jon a cizmelor de drumeție pentru bărbați Hi-Tec Altitude Pro RGS

Impresionantele "gators" ale lui Jon i-au ținut picioarele uscate, la fel ca și cizmele de drumeție.
Picioarele lui Andy (stânga) erau uscate, dar picioarele îi erau ude, Jon (dreapta) era uscat ca un os datorită stilului său (sau stilului-ish) aligatori

Trebuie să spun de la bun început că aceste cizme pot fi purtate "din cutie". Prin aceasta, vreau să spun că nu este nevoie de niciun fel de "purtare". Au fost complet confortabile încă de la început. Aceste cizme sunt anunțate ca fiind impermeabile. Plimbarea de astăzi a fost un test excelent pentru această afirmație și mă bucur să raportez că au trecut cu brio acest test. Picioarele mele au fost ținute complet uscate și calde pe tot parcursul - nici o picătură de apă nu a intrat în cizme. Marea caracteristică a acestor cizme este "Vibram RollinGait System", (RGS). Prin intermediul unei tălpi curbate, acesta pretinde că reduce oboseala musculară și efortul gleznei. Încă o dată, pot spune că aceste cizme s-au comportat admirabil în acest domeniu. În timpul ocolișurilor pe care a trebuit să le facem în timpul acestei plimbări, picioarele mele au avut întotdeauna o tracțiune excelentă, chiar și atunci când terenul era deosebit de accidentat. Per ansamblu, nu pot reproșa nimic acestor cizme și nu aș ezita să le dau un 10/10 recomandare.